Jums ir jautājumi, mums ir atbildes!

Veicu pasūtījumu, taču neredzēju apmaksas iespēju. Kā varu apmaksāt pasūtījumu?
Priekšapmaksas rēķins Jums tiks nosūtīts uz e-pastu pēc tam, kad Jūsu pasūtījums būs apstiprināts (tas var ilgt līdz nākamās veikala darba dienas pusdienas laikam pēc pasūtījuma izveidošanas) un tas ir jāapmaksā līdz norādītajam datumam. Apmaksa ir jāveic uz bankas kontu, kas ir norādīts rēķinā. Citu apmaksas iespēju interneta veikalā nav.

Kāda ir minimālā pasūtījuma summa?
Interneta veikala minimālā iepirkuma groza summa ir 5.00 € .

Vai ir iespējams iepirkties interneta veikalā kā juridiskai personai un saņemt rēķinu ar uzņēmuma rekvizītiem?
Jā. Ja jūs vēlaties saņemt rēķinu ar iekļautiem uzņēmuma rekvizītiem, veicat preču pasūtīšanu, Jums ir jāaizpilda lauciņš "Uzņēmums vai organizācija". Mēs nosūtīsim Jums rēķinu uz e-pastu pēc tam, kad Jūsu pasūtījums būs apstiprināts (tas var ilgt līdz nākamās dienas rītam pēc pasūtījuma izveidošanas). 

Vai ir iespējams par pasūtījumu samaksāt, kad izņemšu preci?
Nē, diemžēl šāda iespēja nepastāv. Gan fiziskām personām, gan juridiskām personām ir priekšapmaksas rēķins un prece tiks piegādāta tikai pēc tā pilnīgas apmaksas.

Vai ir iespējams viena pasūtījuma rēķinu sadalīt vairākos rēķinos, piemēram, pa preču grupām?
Diemžēl rēķinu par pasūtījumu nevar sadalīt vairākos rēķinos grāmatvedības iemeslu dēļ. Ja vēlaties, lai atsevišķi produkti tiktu iekļauti atsevišķos rēķinos, Jums jāizveido vairāki pasūtījumi, un mēs Jums izsniegsim rēķinu par katru pasūtījumu kā fiziskai vai juridiskai personai.

Vai ir iespējams saņemt savu pasūtījumu tajā pašā dienā, kad pasūtījums tiek veikts? 
Pasūtījumu ir iespējams saņemt tajā pašā dienā, ja preces aprakstā ir norādīts "ir noliktavā" un esat saņēmis e-pastu, ka prece sagatavota izņemšanai.

Kā zināt cik ilgā laikā es varēšu saņemt preci?
Preču aprakstā ir norādīts preces pieejamības laiks un Jūs preci varēsiet saņemt šīs pieejamības laikā (no līdz).
Ja produktam nav norādīts pieejamības laiks, Jūs preci varēsiet saņemt nākamajā dienā noliktavā pēc apmaksas saņemšanas. Ja esat izvēlējies piegādi papildus jārēķina sūtīšanas ilgums.

Vai ir iespējams mainīt piegādes adresi, kad pasūtījums jau ir veikts? 
Gadījumā, ja esat norādījis nepareizu piegādes adresi un vēlaties to manīt (piemēram, darba vietas adrese vietā esat norādījis Jūsu mājas adresi), lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums rakstot uz e-pastu: noliktava@ambergs.lv vai pa tālruni 29460997 un precizējiet piegādes adresi.

Vai veicot pasūtījumu interneta veikalā ir jāmaksā par piegādi ? 
Piegādes maksa ir sākot no 2.99 € līdz 30.00 € (atkarībā no izvēlētā piegādes laika). Ir iespēja saņemt pasūtījumu SIA "AMBERGS" noliktavā - Brīvības gatvē 195-20, Rīga, bezmaksas.

Ko darīt, ja produkta aprakstā nevaru atrast sev interesējošo informāciju? 
Ja jūs nevarat atrast nepieciešamo informāciju par kādu no sortimenta produktiem, lūdzu, sazinieties ar mums rakstot e-pastu: noliktava@ambergs.lv un mēs centīsimies atbildēt uz Jūsu jautājumiem par produktiem.

0
Mājaslapu uztur: SIA "NO MANIS".
Jebkura informācijas pārpublicēšana, kopēšana vai lejupielāde ir stingri aizliegta bez ambergs.lv rakstiskas atļaujas.Salidzini.lv logotips Kurpirkt.lv - visi Latvijas interneta veikali un cenas

 .